Nowe godziny obsługi Klientów.
Dobra wiadomość dla naszych Klientów.
Biuro Obsługi Klienta czynne będzie do końca roku od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do 18.00.
Oczywiście w dalszym ciągu w trosce o bezpieczeństwo zachęcamy do załatwiania wszystkich możliwych spraw poprzez:
1.Platformę Usług Elektronicznych: https://e-uslugi.mzgkns.pl
2.Kontakt telefoniczny:
SEKRETARIAT
68 478 51 10, kom. 508 374 585
DZIAŁ TECHNICZNY SIECI WOD-KAN
68 478 51 28 lub 68 478 51 22
kom. 517 612 967
TELEFON ALARMOWY - AWARIE: 504 187 736 – 24h/dobę
SEKCJA ROZLICZEŃ (FAKTURY I ZAWIERANIE UMÓW)
68 478 51 34 lub 68 478 51 20
kom. 508 374 592
3.Drogą mailową mzgk@mzgkns.pl, odczyty@mzgkns.pl
Liczymy na cierpliwość - gdy nasz Pracownik nie podejdzie do okienka po pierwszym dzwonku na pewno obsługuje Klienta i zaraz się zjawi.