• PLATFORMAE-USŁUG I GIS
  • INFORMACJE DLAKLIENTA
  • WODA
  • ŚCIEKI
  • PRZETARGI

Aktualności

Nowe godziny obsługi Klientów.

   
26 Listopad 2020

Dobra wiadomość dla naszych Klientów.

Biuro Obsługi Klienta czynne będzie do końca roku od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do 18.00.


 Zdjęcie przedstawiające okienko obslugi Klientów w MZGK SP. Z O.O.

Oczywiście w dalszym ciągu w trosce o bezpieczeństwo zachęcamy do załatwiania wszystkich możliwych spraw poprzez:

1.Platformę Usług Elektronicznych:  https://e-uslugi.mzgkns.pl

2.Kontakt telefoniczny:

SEKRETARIAT
68 478 51 10, kom. 508 374 585

DZIAŁ TECHNICZNY SIECI WOD-KAN
68 478 51 28 lub 68 478 51 22
kom. 517 612 967

TELEFON ALARMOWY - AWARIE: 504 187 736 – 24h/dobę

SEKCJA ROZLICZEŃ (FAKTURY I ZAWIERANIE UMÓW)
68 478 51 34 lub 68 478 51 20
kom. 508 374 592

3.Drogą mailową mzgk@mzgkns.pl, odczyty@mzgkns.pl

Liczymy na cierpliwość - gdy nasz Pracownik nie podejdzie do okienka po pierwszym dzwonku na pewno obsługuje Klienta i zaraz się zjawi.

Biuletyn Infromacji Publicznej (BIP)
Facebook
NEWSLETTER
zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.